ZOZ Lidzbark Warmiński

Zespół Opieki Zdrowotnej
w Lidzbarku Warmińskim
Centrala
897672271
Sekretariat
897672561

Zaopatrywanie apteki szpitalnej w Lidzbarku Warmińskim w leki, nici chirurgiczne, materiały opatrunkowe, środki dezynfekujące oraz sprzęt jednorazowego użytku

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Nr/znak sprawy: ZOZ.III-270-15/MP/11
Termin składania ofert: 28.09.2011 13:00:00
Termin otwarcia ofert: 28.09.2011 13:00:00
Ogłoszono dnia 20.09.2011 16:34 przez Maria Pociejewska
Lidzbark Warmiński: zaopatrywanie apteki szpitalnej w Lidzbarku Warmińskim w leki, nici chirurgiczne, materiały opatrunkowe, środki dezynfekujące oraz sprzęt jednorazowego użytku Numer ogłoszenia: 297574 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim , ul. Bartoszycka 3, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672561, faks 089 7672966. • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zozlw.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaopatrywanie apteki szpitalnej w Lidzbarku Warmińskim w leki, nici chirurgiczne, materiały opatrunkowe, środki dezynfekujące oraz sprzęt jednorazowego użytku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, który uwzględnia 12 miesięczne zapotrzebowanie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim na leki, nici chirurgiczne, materiały opatrunkowe, środki dezynfekujące oraz sprzęt jednorazowego użytku, został podzielony na 45 następujących zadań: ZADANIE 1 LEKI STOSOWANE POZAJELITOWO, ZADANIE 2 LEKI FIRMY POLPHARMA LUB RÓWNOWAŻNE, ZADANIE 3 LEKI FIRMY LEK LUB RÓWNOWAŻNE, ZADANIE 4 ŚRODKI ODURZAJĄCE, ZADANIE 5 ALBUMINY, HEPARYNY, IMMUNOGLOBULINY ZADANIE 6 TABLETKI, KAPSUŁKI I GRANULAT, ZADANIE 7 LEKI FIRMY WARSZAWSKIE ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE POLFA LUB RÓWNOWAŻNE , ZADANIE 8 LEKI STOSOWANE ZEWNĘTRZNIE, ZADANIE 9 LEKI DOPOCHWOWE, ZADANIE 10 LEKI OKULISTYCZNE I LARYNGOLOGICZNE, ZADANIE 11 LEKI RÓŻNE - AEROZOLE I PŁYNY DO INHALACJI, ZADANIE 12 CEFUROXIME, CEFOTAXIME, CEFTAZIDIME, CEFTRIAKSON, ZADANIE 13 NADROPARIN CALCIUM, ZADANIE 14 DALTEPARINUM NATRICUM, ZADANIE 15 ENOXAPARIN SODIUM, ZADANIE 16 ŻYWIENIE POZAJELITOWE, ZADANIE 17 PŁYNY INFUZYJNE, ZADANIE 18 ŻYWIENIE DOJELITOWE, ZGŁĘBNIKI, PRZYRZĄDY FLOCARE, ZADANIE 19 MATERIAŁY OPATRUNKOWE, ZADANIE 20 ŚRODKI DO MYCIA, ODKAŻANIA SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH, ZADANIE 21 SZEW PLECIONY, POLIGLIKOLOWY, POWLEKANY POLIGLIKONATEM, WCHŁANIALNY, CZAS CAŁKOWITEK ABSORBCJI 60 - 90 DNI, ZADANIE 22 SZEW NYLONOWY, MONOFILAMENTOWY, NIEWCHŁANIALNY, DO SZYCIA SKÓRY, ZADANIE 23 WAPNO SODOWANE, ZADANIE 24 CEWNIKI FOLEYA, ZADANIE 25 MASKIDO PODAWANIA TLENU (JEDNORAZOWEGO UŻYTKU), ZADANIE 26 IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA, PRZEDŁUŻACZE DO POMP, ZADANIE 27 WYROBY RÓŻNE, ZADANIE 28 KATATERY DO EMBOLEKTOMII, ZADANIE 29 SIATKI DO PRZEPUKLIN, ZADANIE 30 KLIPSY DO LAPAROSKOPII, DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEJ KLIPSOWNICY, ZADANIE 31 KOSZYCZKI DO LAPAROSKOPII J.U., ZADANIE 32 OSŁANY NA UCHWYTY DO LAMPY OPERACYJNEJ J.U., ZADANIE 33 ŁADUNKI DO STAPLERÓW WIELORAZOWEGO UŻYTKU I STAPLERY JEDNORAZOWE, ZADANIE 34 RURKI INTUBACYJNE, USTNO-GARDŁOWE, FILTRY, ZADANIE 35 PROTEZY DO ZABIEGÓW ECPW, ZADANIE 36 FOLIE OPERACYJNE. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3, 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.14.11.10-4, 33.14.11.21-4, 33.74.13.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • koncesję, zezwolenie lub licencję • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: • próbki, opisy lub fotografie • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlw.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Bartoszycka 3. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 13:00, miejsce: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 37. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dokumenty do pobrania:

ogloszenie-16.doc (doc, 52,50 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 52,50 KB
siwz-6.doc (doc, 294,00 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 294,00 KB
Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_specyfikacja_ilociowa.doc (doc, 372,50 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 372,50 KB
Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy-3.doc (doc, 43,50 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 43,50 KB
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_art22-1.doc (doc, 30,50 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 30,50 KB
Zalacznik_nr_4_owiadczenie_o_braku_przesanek_do_wykluczenia.doc (doc, 25,50 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 25,50 KB
Zalacznik_nr_5_wzor_umowy-9.doc (doc, 53,00 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 53,00 KB
pytania_i_odpowiedzi_21_09.doc (doc, 239,00 KB)
Data dodania: 21.09.2011 12:23 Wielkość pliku: 239,00 KB
ogoszenie_o_zmianie_ogoszenia-3.doc (doc, 26,00 KB)
Data dodania: 24.09.2011 12:24 Wielkość pliku: 26,00 KB
pytania_i_odpowiedzi_22_09.doc (doc, 268,50 KB)
Data dodania: 24.09.2011 12:24 Wielkość pliku: 268,50 KB
zalacznik_nr_1_po_zmianach.doc (doc, 389,50 KB)
Data dodania: 24.09.2011 12:24 Wielkość pliku: 389,50 KB
Zalacznik_nr_5_po_zmianach.doc (doc, 53,00 KB)
Data dodania: 24.09.2011 12:24 Wielkość pliku: 53,00 KB
zalacznik_nr_1_po_zmianach_26_09.doc (doc, 385,50 KB)
Data dodania: 26.09.2011 10:50 Wielkość pliku: 385,50 KB
protoko_z_otwarcia-1.doc (doc, 317,00 KB)
Data dodania: 03.10.2011 09:45 Wielkość pliku: 317,00 KB
zawiadomienie_o_wyborze-5.doc (doc, 309,00 KB)
Data dodania: 10.10.2011 10:32 Wielkość pliku: 309,00 KB

Archiwum plików:

15882-zoz-iii-270-15-mp-11.zip (zip, 850,91 KB)
Data dodania: 21.03.2023 07:46 Wielkość pliku: 850,91 KB

Historia wersji:

Przewiń do góry