ZOZ Lidzbark Warmiński

Zespół Opieki Zdrowotnej
w Lidzbarku Warmińskim
Centrala
897672271
Sekretariat
897672561

Dostawa do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim tomografu komputerowego z adaptacją pomieszczeń na pracownię TK, z usługą finansowania realizacji zadania.

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Nr/znak sprawy: ZOZ.V.270-25/ZP/17
Termin składania ofert: 12.01.2018 13:00:00
Termin otwarcia ofert: 12.01.2018 13:10:00
Ogłoszono dnia 10.11.2017 12:45 przez Maria Mielniczek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy tomografu komputerowego zawiera Tabela pn.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Opis przedmiotu zamówienia - tomograf komputerowy - wymagania\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" stanowiąca zał. nr 1 do SIWZ. Opis wymagań w zakresie zaprojektowania i wykonania adaptacji pomieszczeń na pracownię TK znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Opis wymagań w zakresie usługi finansowania określa zał. nr 2a) do SIWZ

Dokumenty do pobrania:

SIWZ-30.docx (docx, 108,50 KB)
Data dodania: 10.11.2017 11:55 Wielkość pliku: 108,50 KB
(, 0,00 B)
Data dodania: 10.11.2017 11:55 Wielkość pliku: 0,00 B
Opis_wymaga_w_zakresie_uslugi_finansowania_-_zal._nr_2a_do_SIWZ.docx (docx, 37,51 KB)
Data dodania: 10.11.2017 11:55 Wielkość pliku: 37,51 KB
Formularz_Oferta_-_zal._nr_5_do_SIWZ.doc (doc, 239,00 KB)
Data dodania: 10.11.2017 11:55 Wielkość pliku: 239,00 KB
Kalkulacja_kosztow_finansowania-_zal.nr_7_do_SIWZ.xlsx (xlsx, 17,39 KB)
Data dodania: 10.11.2017 11:55 Wielkość pliku: 17,39 KB
Pytania_i_wyjanienia_1.doc (doc, 271,00 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 271,00 KB
Ad_pyt._nr_1_bilans_2016.pdf (pdf, 349,90 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 349,90 KB
Ad_pyt._nr_1_opinia_i_raport.pdf (pdf, 908,20 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 908,20 KB
Ad_pyt._nr_1_rachunek_zyskow_i_strat_2016.pdf (pdf, 174,31 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 174,31 KB
Ad_pyt._nr_1_rachunek_przeplywow_finansowych_2016.pdf (pdf, 223,60 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 223,60 KB
Ad_pyt._nr_1_zestawienie_zmian_w_kapitale_2016.pdf (pdf, 233,38 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 233,38 KB
Ad_pyt._nr_8_struktura_naleznosci_2016.pdf (pdf, 82,94 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 82,94 KB
Ad_pyt._nr_8_struktura_naleznosci_III_kw_2017.pdf (pdf, 84,21 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 84,21 KB
Ad_pyt._nr_8_struktura_zobowiazan_III_kw_2017.pdf (pdf, 249,36 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 249,36 KB
Ad_pyt._nr_8_struktura_zobowizan_2016.pdf (pdf, 603,73 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 603,73 KB
Ad_pyt._nr_9.xlsx (xlsx, 12,26 KB)
Data dodania: 12.12.2017 13:52 Wielkość pliku: 12,26 KB
(, 0,00 B)
Data dodania: 13.12.2017 10:35 Wielkość pliku: 0,00 B
SIWZ_po_zmianach_z_dn.13.12.2017.docx (docx, 108,63 KB)
Data dodania: 13.12.2017 10:35 Wielkość pliku: 108,63 KB
(, 0,00 B)
Data dodania: 13.12.2017 10:49 Wielkość pliku: 0,00 B
sprostowanie_ogloszenia_o_zamowieniu_-_UP_UE_13.12.17.pdf (pdf, 69,87 KB)
Data dodania: 13.12.2017 11:45 Wielkość pliku: 69,87 KB
sprostowanie_ogloszenia_-publikacja_UP_UE_15.12.17.pdf (pdf, 65,91 KB)
Data dodania: 18.12.2017 07:54 Wielkość pliku: 65,91 KB
Pytania_i_wyjasnienia_2_z_19.12.17.doc (doc, 344,00 KB)
Data dodania: 19.12.2017 13:24 Wielkość pliku: 344,00 KB
Opis_przedmiotu_zamowienia-_zal.nr_1_do_SIWZ_po_zm._z_19.12.17.docx (docx, 57,25 KB)
Data dodania: 19.12.2017 13:24 Wielkość pliku: 57,25 KB
wzor_umowy_-_zal._nr_6_do_SIWZ_po_zm._19.12.17.doc (doc, 128,50 KB)
Data dodania: 19.12.2017 13:24 Wielkość pliku: 128,50 KB
sprostowanie_ogloszenia_o_zamowieniu_-_UP_UE_27.12.17.pdf (pdf, 69,87 KB)
Data dodania: 27.12.2017 10:17 Wielkość pliku: 69,87 KB
SIWZ_po_zmianach_z_dn.27.12.2017.docx (docx, 108,73 KB)
Data dodania: 27.12.2017 10:17 Wielkość pliku: 108,73 KB
sprostowanie_ogloszenia_publikacja_UP_UE_29.12.17.pdf (pdf, 65,71 KB)
Data dodania: 29.12.2017 10:05 Wielkość pliku: 65,71 KB
Pytania_i_wyjasnienia_3_z_29.12.17.doc (doc, 249,00 KB)
Data dodania: 29.12.2017 14:08 Wielkość pliku: 249,00 KB
Opis_przedmiotu_zamowienia-_zal.nr_1_do_SIWZ_po_zm._29.12.17.docx (docx, 58,01 KB)
Data dodania: 29.12.2017 14:08 Wielkość pliku: 58,01 KB
Informacja_z_otwarcia-41.docx (docx, 20,50 KB)
Data dodania: 15.01.2018 11:22 Wielkość pliku: 20,50 KB
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu-9.doc (doc, 25,50 KB)
Data dodania: 15.01.2018 13:49 Wielkość pliku: 25,50 KB
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_przekazane_do_UPUE_23.01.18.pdf (pdf, 96,06 KB)
Data dodania: 23.01.2018 08:27 Wielkość pliku: 96,06 KB
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_-_publikacja_UP_UE__25.01.18.pdf (pdf, 92,29 KB)
Data dodania: 25.01.2018 10:56 Wielkość pliku: 92,29 KB

Archiwum plików:

14109-zoz-v-270-25-zp-17.zip (zip, 3,92 MB)
Data dodania: 14.03.2023 09:04 Wielkość pliku: 3,92 MB

Historia wersji:

Przewiń do góry